Státní doručovatel Česká pošta, kterého může letošní liberalizací trhu malých adresných zásilek připravit na tržbách až o stamiliony ročně, hledá cesty, jak osekat náklady.
Podle informací HN proto letos plánuje převést až 200 svých poboček na franšízy s logem Pošta Partner.
V praxi to znamená, že místo na poštu budou lidé chodit s dopisy, ale i pro peníze na obecní úřad či do obchodu, s nímž pošta uzavře smlouvu na poskytování určitého typu poštovních služeb.
Seznam pošt, u kterých se jedná o možném převedení na franšízy najdete ZDE.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.