Slevy v povánočních výprodejích hledají Češi na internetu hlavně v pracovní době. Nejaktivnější jsou v tomto smyslu hlavně v pátek dopoledne. Vyplývá to z údajů vyhledávače slev Skrz.cz.
Akční letáky se slevami vyhledávají Češi na internetu raději ve všedních dnech než o víkendu. V povánoční době jsou v této činnosti vůbec nejaktivnější v pátek, na který připadá pětina z celkového počtu prohlédnutých letáků.
"Mimo víkend se Češi nejméně věnují hledání slev na internetu v pondělí. To je bezesporu dáno objemem pracovních povinností, které se obvykle nakupí přes víkend," vysvětluje ředitel Skrz.cz Petr Kováčik.
Zájem končí v odpoledních hodinách
Češi hledají slevy a akční nabídky na internetu nejvíce mezi 9:00 a 10:00 hodinou dopoledne.
"Zejména některé ženy si zvykly prolistovat aktuální slevy hned po příchodu do práce a až poté se naplno zapojit do pracovního procesu," dodal Kováčik.
K výraznému poklesu zájmu o informace o slevách na internetu dochází od čtvrté hodiny odpolední, s koncem pracovní doby.
Zatímco tištěné akční letáky Čechy spíše obtěžují a mnoho z nich si je nepřeje dostávat do své schránky, zájem o akční letáky on-line stále více roste.
"Největší zájem je o akční nabídky hypermarketů a supermarketů, které dohromady tvoří přes 60 procent poptávky. Ze specializovaných obchodů vedou ty z kategorie bydlení a zahrada," upřesnil Kováčik.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist