Apple ztrácí mezi teenagery image "cool" značky. Ve svém průzkumu to tvrdí společnost Buzz Marketing Group, která se specializuje na marketing zaměřený na mladé lidi.
Apple se v průběhu posledních let postupně dostal do pozice nejhodnotnější firmy na světě. Pomohla jí k tomu řada faktorů, těmi hlavními však jsou jednak kvalita a zpracování výrobků, ale i velmi účinný marketing mezi mladými lidmi. Bez něj by firma jen těžko mohla mít víc než 40% marži, i když většinu výrobků nevyrábí sám.
Proč už Apple není tak "cool"? Průzkum tvrdí, že mladí rozhodně nepovažují za stylové to, co mají jejich rodiče nebo učitelé. A platí to i pro chytré telefony. A stejně jako před několika lety měli odpor k Motorole nebo Nokii, nyní se začínají obdobně dívat i na Apple – jako na značku, která „není cool, protože ji mají mí rodiče".
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.