Desítky tisíc pivních sklenic značky Staropramen začíná od března měnit v hospodách a restauracích dvojka českého pivovarnického trhu Pivovary Staropramen.

Nové sklenice podle vyjádření manažerky Evy Prajsové navazují na celkovou přeměnu této značky.

Pivovar už před časem inovoval logo, loni začal investicí 200 milionů korun měnit pivní lahve značky Staropramen. Sklenice, které navrhlo studio Unity Graphic Design Group, mají podpořit dojem z chuti, vůně i vzhledu piva.

Náklady pivovar nezveřejnil, podle Prajsové však budou nižší než v případě inovace lahví. „Do konce roku bychom chtěli postupně vyměnit všechny dosavadní používané typy sklenic,“ uvedla manažerka značky Staropramen.

Pivovary se podobným způsobem snaží oživit prodeje v hospodách, kde odbyt piva už několik let klesá a od roku 2009 už převažuje prodej "baleného" piva z regálů obchodů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se