Elektronická pošta je dnes ve většině společností a organizací nejen hlavním komunikačním nástrojem, ale také primárním úložištěm takřka všech podnikových informací. Pokud dnes někdo hledá nějakou informaci, nepůjde většinou do adresáře na disku, ale do své poštovní schránky.
Business intelligence (BI) jsou dovednosti, znalosti, technologie, aplikace, kvalita, rizika, bezpečnostní otázky a postupy používané v podnikání pro získání lepšího pochopení chování na trhu a obchodních souvislostech.
Za tímto účelem provádí sběr, integraci, analýzu, interpretaci a prezentaci obchodních informací. Mohou zahrnovat samotné shromážděné informace nebo explicitní znalosti získané z informací.
Zdroj: Wikipedie
Jako taková se pak elektronická pošta stává zdrojem zajímavých dat typu business intelligence, ze kterých lze vypozorovat i takové věci, jako je produktivita jednotlivých zaměstnanců a efektivita celé firmy.
Bez ohledu na rozvoj sociálních sítí je dnes ve firmách hlavním komunikačním kanálem elektronická pošta a pravděpodobně všechny podnikové informace byly alespoň jednou sděleny, a tím pádem jsou uloženy někde v emailech.
Samozřejmě jako každý nástroj přinášejí e-maily spoustu výhod a vyšší efektivitu, ale na druhou stranu jsou také zdrojem řady negativních jevů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist