Získejte přehled o návštěvách vašich firemních webových stránek a zjistěte o jaké produkty či služby se zajímaly díky novému nástroji ProByznys.info Leady.cz
Každá firma chce mít více zákazníků, nicméně klíč k dalším klientům je obvykle v těch současných. Ať už jde o konečné spotřebitele nebo zákazníky firemní. Pokud pochopíte, kdo je Váš současný zákazník, co ho přivedlo a jak jste ho získali, máte napůl vyhráno.
V tomto příspěvku se zaměříme ne firemní zákazníky, jako potenciální odběratele vašeho zboží, či služeb. Je s podivem jak málo firem ví, kdo je jejich typický firemní zákazník, a výběr na koho cílí jejich obchod a marketing je víceméně náhodný.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist