Češi se čím dál více odklání od pití piva ze skla. Boom prodejů piva stáčeného do PET lahví ještě ani neustal a pivovary už začínají pociťovat enormní nárůst poptávky po pivu v plechovkách.
"Kvůli tomu jsme museli realokovat plechovkou linku, kterou máme jen v Krušovicích, aby vůbec stíhala dodávat na trh a abychom byli připraveni na letošní rok," říká v ojedinělém rozhovoru pro IHNED.cz šéf Starobrna Milan Schram, který do čela pivovaru usedl v druhé půlce loňského roku.
Starobrno patří do skupiny Heineken ČR spolu s Krušovicemi a Velkým Březnem.
Brněnský pivovar chce i nadále navyšovat svůj produkci. Loni uvařil 1,18 milionů hektolitrů piva a letos hodlá investovat do PET linky.
"Plánujeme výstavbu nového balícího stroje k naší PET lince. To nám zase dovolí zvednout kapacitu naší PET linky o desetinu," říká Schramm.
Není divu, když 60 procent produkce Starobrna jde do PET lahví.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist