Co dělat, když klient neplatí? Jak poznat nespolehlivého klienta, lze to nějak pověřit? Do kdy má smysl tolerovat nezaplacené faktury?

V zájmu zachování spolupráce dodavatelé často ustupují ze svých pozic a "kývnou" mnohdy na méně výhodné podmínky. Přílišná velkorysost a důvěra takzisk mění na investici do úvěru odběrateli a firmu může přivést do značných finančních potíží.

I doposud stoprocentně spolehlivý partner se však může dostat ne vlastní vinou do těžkostí. Podle čeho můžete, zda jde o náhodný stav, či notorického hříšníka?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se