Před pár hodinami seděl v nočním letadle z Thajska, kde vedl jedno obchodní jednání za druhým. Teď pobíhá po rozlehlých zahradách své firmy padesát kilometrů za Prahou a řeší, kde co nového vysadit. Přesto vypadá v tom ranním slunci svěže.
Být u všeho od výsadby rostlin přes receptury až po samotný prodej je totiž přesně to, co Jana Hradeckého, šéfa firmy na výrobu přírodní kosmetiky, v podnikání nejvíc baví. A vlastně je to i fenomén, který dělá ze stále úspěšnějšího Botanicusu, který Hradecký spolu s manželkou už dvacet let řídí, tak trochu netypickou firmu.
Když expanze není cíl
V domácky zařízeném podkroví je pár stolů a kolem nich sedí osm žen, které se smějí, povídají si a přitom ručně balí bambucká másla, růžové oleje nebo koupelové soli a šampony do úhledných papírových krabiček. Málokdo by hádal, že odtud zboží vzápětí zamíří do celého světa, kde živí celkem 41 poboček. Jejich obrat dosahuje v součtu s pěti českými obchody přes sto milionů korun ročně.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.