Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.
Jaké údaje mohou podnikatelé sbírat o návštěvníkovi vlastních webových stránek? Poznat svého zákazníka je velmi lákavé, ale je nutné pamatovat na základní pravidla.
GOOGLE – nástroj pro váš úspěšný business
Využijte 25% slevu na workshop, který proběhne v úterý 11. června 2013 od 18:00 v hotelu Fusion, Panská 9, Praha 1
Sleva je určena všem registrovaným uživatelům portálu ProByznys.info. Pokud máte o slevu zájem pište na email probyznys@economia.cz
"Pokud je podnikatel nebo jakýkoli jiný provozovatel webové stránky schopen určit, o jakého konkrétního návštěvníka jeho stránky jde, je vzhledem k široké definici osobních údajů pravděpodobné, že tyto údaje jsou osobními údaji," upozorňuje právnička Lenka Koláriková z advokátní kanceláře Squire Sanders.
Právě pravidla týkající se ochrany osobních údajů, které najdeme zejména v zákoně o ochraně osobních údajů, jsou velmi důležitá.
Advokátka dále podotýká, že konkrétní pravidla vyplývají z toho, za jakým účelem a jakými způsoby bude podnikatel údaje o svých návštěvnících dále zpracovávat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist