Televize Nova prochází obtížným obdobím. Na počátku roku zvýšila inzerentům ceny za reklamní čas, na což řada z nich reagovala odchodem ke konkurenční televizi Prima.

Podle šéfa Novy Jana Andruška se ale blýská na lepší časy – řada inzerentů se totiž v poslední době vrací.

„V současné době máme nasmlouváno přes 70 procent ročního objemu očekávaných příjmů a v dalších jednáních pokračujeme i v tomto čtvrtletí,“ říká.

Stanicím skupiny Nova navíc výrazně roste sledovanost. V cílové skupině 15–54 let dosáhla v červnu 36,4 procenta, což bylo meziročně o 4,1 procentního bodu víc.

Co je podle vás hlavním důvodem růstu sledovanosti? Nemůže za tím být skutečnost, že je na vašich kanálech kvůli změně obchodní politiky mnohem méně reklamy?

Od minulého září jsme zaznamenali významný nárůst sledovanosti našich TV stanic. Tento růst souvisí zejména se zvýšením strategických investic programu, a to hned dvěma směry. Jednak jsme investovali do nových tematických stanic, které jsme za poslední rok spustili hned tři. Navíc nás těší, že nové stanice vhodně doplňují naše současné portfolio a tak nám nekanibalizují Novu a Novu Cinema, které si udržují stejnou výkonnost.

Část investic šla samozřejmě i do zkvalitnění programu na hlavní stanici a i do některých časových slotů na kanálu Nova Cinema. Ten mýtus na trhu, že nám vzrostla sledovanost, protože jsme měli v prvním pololetí méně reklamy, náš výzkum z krátkodobého hlediska nepotvrdil.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.