Letos v dubnu přišel bývalému pražskému primátorovi Bohuslavu Svobodovi (ODS) dopis. Slovenská společnost JOJ Media House v něm otevřeně píše, že by ráda přebrala péči o městské vybavení, na němž je možné prodávat reklamu. Jenže na tento lukrativní byznys má v hlavním městě už devatenáct let monopol francouzská společnost JCDecaux. Její smlouva platí až do roku 2021.
To ale firmu, provozující na Slovensku mimo jiné komerční televizi JOJ, rozhodně neodradilo.
Naopak, podle informací IHNED.cz už její lidé kreslí, jak by mohlo nové vybavení českého hlavního města vypadat. "Připravujeme architektonické studie našeho mobiliáře k přípravě budoucích prototypů," říká Richard Flimel, předseda představenstva JOJ Media House
Praha ořezala městské linky, ale ušetřila o 100 milionů méně, než čekala - čtěte ZDE
Architekt se vzdal projektu za 200 milionů. Oprava Průmyslového paláce je v bodu nula - čtěte ZDE
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.