Poprvé v historii přiznala společnost UPC úbytek lidí, kteří si uní kupují internetové a telefonní služby. Podle pololetního srovnání s loňským rokem přišla firma také o zákazníky, kteří si u ní platí kabelovou televizi.
Podle údajů mateřské firmy Liberty Global zaznamenala UPC v Česku u své nabídky digitální televize pokles o téměř 29 tisíc přípojek - na 389 600 zákazníků. I proto zřejmě společnost chystá taktiku, která má nepříznivý trend zmírnit, či dokonce obrátit.
V září chce UPC přijít s rozšířením počtu televizních kanálů ve své nabídce. Plánuje také zavedení věrnostních slev místo akčních nabídek.
Po bankovních poplatcích přijdou další hromadné žaloby. Míří proti UPC nebo Bezreklamky - čtěte ZDE
Každý třetí zákazník Telefóniky v Česku už má smartphone. Výnosy firmy přesto klesly - čtěte ZDE
Největší konkurent v Česku Telefónica zvýšil v pololetí množství internetových přípojek xDSL na pevných linkách o tři procenta na 921 tisíc. Počet pevných linek se snížil o sedm procent na 1,44 milionu.
V současnosti je v dosahu sítí UPC 1,35 milionu domácností, z toho kolem 1,24 milionu na obousměrných sítích, které umožňují připojení k internetu a telefonování.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist