Poprvé v historii přiznala společnost UPC úbytek lidí, kteří si uní kupují internetové a telefonní služby. Podle pololetního srovnání s loňským rokem přišla firma také o zákazníky, kteří si u ní platí kabelovou televizi.
Podle údajů mateřské firmy Liberty Global zaznamenala UPC v Česku u své nabídky digitální televize pokles o téměř 29 tisíc přípojek - na 389 600 zákazníků. I proto zřejmě společnost chystá taktiku, která má nepříznivý trend zmírnit, či dokonce obrátit.
V září chce UPC přijít s rozšířením počtu televizních kanálů ve své nabídce. Plánuje také zavedení věrnostních slev místo akčních nabídek.
Po bankovních poplatcích přijdou další hromadné žaloby. Míří proti UPC nebo Bezreklamky - čtěte ZDE
Každý třetí zákazník Telefóniky v Česku už má smartphone. Výnosy firmy přesto klesly - čtěte ZDE
Největší konkurent v Česku Telefónica zvýšil v pololetí množství internetových přípojek xDSL na pevných linkách o tři procenta na 921 tisíc. Počet pevných linek se snížil o sedm procent na 1,44 milionu.
V současnosti je v dosahu sítí UPC 1,35 milionu domácností, z toho kolem 1,24 milionu na obousměrných sítích, které umožňují připojení k internetu a telefonování.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist