Vědět s jistotou, zda se lidé opravdu dívají na reklamy, kolik času jim věnují, a především jaké emoce v nich vzbuzují, je sen každého zadavatele inzerce.

Největší internetová firma světa Google má plán, jak taková data získat. A samozřejmě nechat si za to zaplatit. V jejím hledáčku nejsou jen internetové či televizní reklamy. Naopak, projekt cílí v první řadě na klasické "hmotné" reklamní nosiče, jako jsou billboardy či novinové a časopisové inzeráty. U těch se sledovanost a odezva cílové skupiny dosud jen velmi hrubě odhaduje.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se