Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.
Franšízové podnikání je jedna z možností, jak dělat byznys, přičemž nabízí určité výhody, které někomu mohou připadat ale svazující.
Na jedné straně je jistota zázemí silné značky, její know-how a případně pomocná ruka v podobě konkrétních rad a doporučení. Na straně druhé jde o to dodržovat určitý řád, pravidla a jednotnost v rámci franšízového konceptu.
"Někomu nemusí koncept franšízy vyhovovat. Stovky a tisíce úspěšných franšízantů v různých odvětvích však potvrdí, že je to více než životaschopný model. Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv druh podnikání, přeji dostatek vůle, vytrvalosti a dobrých nápadů. Stále však platí, že jediným strůjcem svého štěstí jste nakonec vy. To však neznamená, že jste v tom sami," vysvětluje Oldřich Peprla, development agent a provozovatel dvou restaurací Subway.
Ten se podělil o své zkušenosti a rady s provozováním franšízy Subway. Jaká úskalí a na co vše by si měl dávat zájemce či případně začínající provozovatel franšízy pozor, najdete v následujícím článku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.