Dříve stačilo napsat tiskovou zprávu nebo svolat konferenci, dnes ale nemají novináři na nic čas a pracovníci PR agentur (tzv. píáristi) jim jdou na nervy.
Zákazníci, kteří stojí vždy na konci jako příjemci zpráv či koncových produktů, jsou přitom hlavně díky internetu blíž než kdykoliv předtím. Komentují každý krok firmy, nenechají na nich nit suchou, a přitom jsou na nich firmy stále více závislé.
Co je tím hlavním kouzlem, které dokáže influencery a zákazníky získat na vaši stranu? Odpovědi se pokoušeli hledat na konferenci "PR v digitální éře" tiskoví mluvčí, PR profesionálové, novináři a další osobnosti, pro něž je komunikace hlavním posláním.
K čemu je pro firmu dobré public relations a jak si ho má menší firma zajistit? - čtěte ZDE
Jak oslovit mladé zákazníky generace C? Kvalitní obsah už je moc nezaujme - čtěte ZDE
Nový komunikační kanál pro marketing? Doručte obsah přes Wi-Fi - čtěte ZDE
Desatero inspiračních rad, jak zvýšit hodnotu značky - čtěte ZDE
Portál ProByznys.info ve spolupráci s IHNED.cz přináší v krátkosti souhrn nejdůležitějších tipů, které zazněly na akci platformy Tuesday Business Network.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.