"Tak už nám jede konkurence," zabrblal na nástupišti v Kralupech strojvedoucí Českých drah. "Kolik tím vlastně ráno jelo lidí?" ptal se kolegy. "Nikdo tam nebyl, nejsou na to zvyklí. Ale oni si zvyknou a my dostaneme přidáno," smál se. České dráhy mají na trati Praha-Kralupy konkurenta, Deutsche Bahn vlastněnou Arrivu. Vagóny renovovaného vlaku sice v první den provozu nezely prázdnotou, ale přeplněno v nich také nebylo. "Ráno s námi jelo asi 15 lidí, jsme spokojení, protože cestující o nás zatím nevědí," říkal Jaroslav Richter, jednatel firmy. "Na chvíli, kdy konečně nastoupí konkurence, jsem čekal dlouho," radoval se jeden z cestujících. V nových vlacích nechybí nic, co by na trati nenabízely České dráhy, navíc se cestující můžou připojit k WiFi nebo si u stevarda koupit snídani.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení