Média dneška jsou zaplněna zděšením nad tím, že tajné služby vyspělých států sledují občany. Trochu mne tato hysterie zaráží - toto tajné služby dělají již několik staletí a bylo opravdu iluzorní se domnívat, že právě s rozvojem internetu si to rozmyslí a přestanou.
Remarketing je metoda cílení internetové reklamy vyvinutá vyhledávačem Google.
Její princip spočívá v možnosti cílení na uživatele, kteří již někdy v minulosti navštívili zadavatelův web. Jedná se tedy o jakési „připomínací kampaně.“
Příklad: Návštěvník internetu navštíví e-shop a konkrétně pak sekci televizory. Nic nekoupí. Nicméně zadavatel reklamy měl v dané sekci měřící kód pro remarketing a následně pak mohl cílit na tohoto uživatelu všude po internetu přes obsahové sítě Googlu např. nové slevy nebo jiné akce.
Zdroj: Mediaguru.cz
Co je v tomto kontextu zajímavé, je naše tolerance k poskytování dat všemožným subjektům. Dělají to uživatelé, ale i provozovatelé on-line projektů. Zcela zadarmo krmí cennými daty o svých zákaznících nejrůznější systémy a ještě jim za to platí. Nevěříte?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.