Je marketingová činnost, v jejímž středu stojí event, nebo-li událost - zvláštní představení - výjimečný zážitek. Ten je prožíván všemi smyslovými orgány vybraných recipientů na určitém místě a slouží jako platforma pro firemní komunikaci. Využívá emoce v marketingové komunikaci a vychází z faktu, že si lidé nejlépe zapamatují to, co reálně prožijí. Jedná se o jeden z důležitých nástrojů marketingu, kterým se snažíme prohloubit vztahy s obchodními partnery, nebo upoutat nové potencionální klienty pomocí nevšedních zážitků.
Zdroj: Wikipedie
Poslání krizového event marketingu je velmi podobné teambuildingovým aktivitám s jedním podstatným rozdílem. Zatímco teambuildingu se často účastní hlavně zaměstnanci a cílem je posílit vztahy mezi nimi a jejich nejbližšími vedoucími, krizový event marketing do akcí zapojuje především vyšší management, často nově a náhle nasazený do firmy s jasným hlavním cílem - zvýšit efektivitu společnosti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.