Mnoho českých podniků vzniklo před dvaceti i více lety a jejich zakladatelé nyní musí pomýšlet na to jak firmu předat dál.

Rozhodnout se musí mezi předáním následovníkovi uvnitř rodiny, prodeji stávajícímu managementu nebo vstupu strategického partnera zvenčí. Všechny tyto strategie ovšem mají svá úskalí, shodli se na tom účastníci diskuze Deloitte Academy. 

Jak správně vést možného rodinného nástupce, předejít rodinným neshodám nebo na co si dát pozor při prodeji firmy novému majiteli jsou některé z otázek, na které společně hledali odpověď hosté Byznys Online, které pořádají Hospodářské noviny ve spolupráci s Deloitte Academy.Deloitte Academy modre

Kromě šéfredaktora Hospodářských novin a moderátora diskuse Martina Jašminského debatovali za odborníky Tomáš Seidl z daňového oddělení Deloitte a David krajíček z Krajíček&Associates. Zkušenosti majitelů firem dodali Kamil Valenta z KONDOR a Libor Jungvirt z LIVA Předslavice.

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist