Oslovení silných národnostních komunit v Česku bylo jedním z prvních kroků virtuálního operátora Palmafone, který ve středu vstoupil na český trh. Ve startovním roce by rád – mezi Čechy i cizinci – získal kolem deseti tisíc zákazníků.

Palmafone vsadil na levné volání z Čech do zahraničí, třeba do Číny stojí minuta, v rámci jednoho z tarifů, 3,51 koruny, do Vietnamu o něco více. I proto je mezi první tisícovkou zákazníků zhruba polovina lidí s původem z těchto zemí.

"Kontakt s nimi byl jednou z věcí, s nimiž jsme začínali. V tržnici Sapa máme svého partnera, stejně tak jsme ve spojení s čínskou komunitou. Stojíme hodně i o slovenské zákazníky," vysvětluje šéf Palmafonu Radim Dvořák. V Česku patří firma mezi zhruba čtyři desítky virtuálních operátorů, které začali Vodafone, T-Mobile a Telefónika loni pouštět do svých sítí.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se