V Británii investují malé firmy do vzdělání, výzkumu, inovací a talentů zhruba dvě stě milionů liber ročně. V Česku jsou to u malých firem statisíce korun, u velkých podniků pak maximálně desítky milionů korun ročně.

“Částka, kterou máme vyčleněnou na podporu škol, dosahuje ročně v průměru asi pěti milionů korun,“ řekla například Hospodářských novinám Martina Zrcková, vedoucí útvaru pracovněprávních vztahů stavební společnosti Metrostav. Přinášíme pět argumentů, proč by se malé a střední firmy neměly zdráhat vysoké školy v regionech, v nichž působí, oslovit. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se