Když rozjíždíme nový byznys a vstupujeme do nového prostředí, potřebujeme vybudovat povědomí o naší značce a společnosti. Stejné je to i v případě vzorového Babiččina bistra, které jsme si představili v prvním díle seriálu věnovanému tomu, jaké otázky si položit v oblasti marketingu hned na začátku podnikání.
V druhém díle si vysvětlíme, jak dát o sobě vědět a jak se odlišit. Na začátek je dobré si uvědomit, že čím více lidí o nás ví, tím lépe. Na druhou stranu jen část lidí bude chtít zkusit náš produkt a službu. A jen zlomek z nich přijde znovu a stane se naším loajálním zákazníkem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		









