Facebook, největší světová sociální síť, slouží i českým firmám. Ty s jeho pomocí oslovují statisíce svých zákazníků a budují na internetu svou fanouškovskou základnu. Některé z firem do sítě, která má v Česku oficiálně přes čtyři miliony uživatelů, investují měsíčně až statisíce korun za reklamu a propagaci.
Právě kvůli velkému počtu aktivních uživatelů na sociálních sítích může společnost získat mnoho nových fanoušků, ale také rychle ztratit pečlivě budovanou pověst. Uživatelé zde jednoduše sdílejí své dojmy a názory a negativní reference se tak mohou velmi rychle rozšířit mezi mnoho dalších lidí, což firmě uškodí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		


			
		







