Marketingové oddělení ČEZ na facebookovém profilu propaguje jadernou elektřinu, Česká spořitelna spustila projekt "facebookové hypotéky". A jedenáctiletému klukovi, který si chtěl sušením křížal vydělat na počítač, se jeho sen splnil v nečekaně krátké době.
Jak vypadá současná prezentace firem na Facebooku, který právě slaví 10 let od založení? Přinášíme vám výběr několika českých společností, které jsou na Facebooku zajímavé.
České firmy jsou ve využívání Facebooku tři roky pozadu, tvrdí experti - čtěte ZDE
10 let Facebooku: Od sítě pro americké nerdy po nutnost pro marketing českých firem - čtěte ZDE
Firmy redakce IHNED.cz vybrala buď na základě jejich velikosti a důležitosti (Agrofert, ČEZ, Česká spořitelna), velikosti fanouškovské základny na Facebooku (Slevomat, Kofola), nebo dostaly divokou kartu jako příklad propracované facebookové komunikace (Dish, kniha Zlín). Bonusem je podnikatelský počin Tomáškovy křížalky, pro který byly z pochopitelných důvodů i trochu přeformulovány otázky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist