Skupina Fischer má nový cíl – uspět na trhu levných dovolených.

Po historicky největším loňském zisku se Fischer, patřící do skupiny miliardáře Karla Komárka mladšího, chystá k další expanzi. V lednu skupina sloučila cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a portál eTravel do jedné akciové společnosti a zároveň podniká kroky k využití vzájemných synergií v Česku i Polsku.

Pod značkou Nev-Dama chce skupina proniknout s leteckými dovolenými i mezi méně vydělávající Čechy. Až dosud se prostřednictvím CK Fischer soustřeďovala hlavně na rodinné zájezdy v hotelech vyšších cenových kategorií. Část poptávky na trhu jí tím unikala.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se