Spory slevových serverů má řešit nově vznikající iniciativa, kterou chtějí zavést někteří z jejich provozovatelů. Měla by přinést jednotný způsob vykazování dat o tržbách, a tím i ukončení nejasností o pravosti publikovaných statistik. Kromě toho si od ní iniciátoři slibují kultivaci konkurenčního prostředí mezi "slevomaty" a zvýšení důvěryhodnosti v očích zákazníků.
"Dochází k prokazatelnému tendenčnímu zkreslování údajů v rámci konkurenčního boje," prohlašuje Mario Megela, ředitel platební brány PayLo a agregátoru nabídek slevových serverů Slevín. Ty za iniciativou pracovně nazvanou Výkon slevového trhu (VST) především stojí. "Cílem je právě ukázat, že již dnes může trh internetových prodejů získávat jednotná a transparentní data," vysvětluje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.