Původním cílem Commerzbank v Česku byly německé podniky, které expandovaly na trhy střední a východní Evropy. „Nyní ale máme širší záběr,“ říká k současné situaci ředitelka banky pro Českou a Slovenskou republiku Beate Simon.
Banka se věnuje firemní klientele s obratem nejméně 300 milionů korun. A stále víc zákazníků přibývá právě mezi tuzemskými podniky.
„Kromě velkých českých podniků, které mají obchodní vazby na Německo, přibývá i tuzemských firem, které s Německem nemají žádný vztah,“ upozorňuje v rozhovoru Simon s tím, že takové firmy nyní představují přes 50 procent obchodního objemu Commerzbank. A jejich význam dál roste.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.