Původním cílem Commerzbank v Česku byly německé podniky, které expandovaly na trhy střední a východní Evropy. „Nyní ale máme širší záběr,“ říká k současné situaci ředitelka banky pro Českou a Slovenskou republiku Beate Simon.

Banka se věnuje firemní klientele s obratem nejméně 300 milionů korun. A stále víc zákazníků přibývá právě mezi tuzemskými podniky.

„Kromě velkých českých podniků, které mají obchodní vazby na Německo, přibývá i tuzemských firem, které s Německem nemají žádný vztah,“ upozorňuje v rozhovoru Simon s tím, že takové firmy nyní představují přes 50 procent obchodního objemu Commerzbank. A jejich význam dál roste.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se