Logistickou společnost si člověk představuje asi jinak. Na první pohled připomíná Logio spíš podnik, který se věnuje ekologii. Za zelenou barvou a zajímavým designem jsou ale matematici a konzultanti v oboru logistiky.

Netradiční je na Logiu i fakt, že česká firma vznikla krátce před ekonomickou krizí, obstála a nyní parta mladých lidí pracuje pro nadnárodní společnosti, působí v zahraničí a má nezvyklé byznysové plány.

„Uvědomili jsme si obrovské plýtvání kolem nás,“ vysvětluje začátek Logia jednatel Tomáš Formánek. Firma se specializuje především na maloobchod a potravinářské společnosti. Právě tam je prý plýtvání – a tedy i příležitost pro zlepšení a úspory - největší. S pomocí speciálního softwaru firma propočítává například efektivní plánování zásob, slevových akcí nebo dodávek i skladovacích prostor. Konzultantská část pak výsledky softwaru převede do praxe.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se