Heineken Česká republika, Ambruz & Dark Deloitte Legal, Mosaic House, Plzeňský Prazdroj, Skanska, Škoda Auto a Skupina ČEZ se včera na konferenci Voda 2014 podepsaly pod Prohlášení Firmy a voda 2014+.

Cílem je otevřít diskuzi o nakládání s vodou ve firemním sektoru v České republice. Přesně za rok by měly firmy opět na konferenci o vodě, kterou pořádá agentura Publicon, říct, jak a zda své závazky plní a zda se jim daří spotřebovávat méně pitné vody, zavádět nové technologie a vzdělávat v oblasti šetrného zacházení s vodou také své zaměstnance.

Přístup firem k nakládání s vodou se prolíná třemi základními oblastmi odpovědného podnikání neboli CSR - ekonomickou, enviromentální i sociální. "Navíc v Česku v horizontu několika desetiletí reálně hrozí vysychání řek, už nyní to některé oblasti pociťují - například Rakovnicko, kde funguje například pivovar Krušovice ze skupiny Heineken," uvedl ředitel Výzkumného ústavu vodohospodářského T. G. Masaryka Mark Rieder. Připomenul, že Česko zažilo  nejsušší zimu za posledních 44 let.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se