Heineken Česká republika, Ambruz & Dark Deloitte Legal, Mosaic House, Plzeňský Prazdroj, Skanska, Škoda Auto a Skupina ČEZ se včera na konferenci Voda 2014 podepsaly pod Prohlášení Firmy a voda 2014+.
Cílem je otevřít diskuzi o nakládání s vodou ve firemním sektoru v České republice. Přesně za rok by měly firmy opět na konferenci o vodě, kterou pořádá agentura Publicon, říct, jak a zda své závazky plní a zda se jim daří spotřebovávat méně pitné vody, zavádět nové technologie a vzdělávat v oblasti šetrného zacházení s vodou také své zaměstnance.
Přístup firem k nakládání s vodou se prolíná třemi základními oblastmi odpovědného podnikání neboli CSR - ekonomickou, enviromentální i sociální. "Navíc v Česku v horizontu několika desetiletí reálně hrozí vysychání řek, už nyní to některé oblasti pociťují - například Rakovnicko, kde funguje například pivovar Krušovice ze skupiny Heineken," uvedl ředitel Výzkumného ústavu vodohospodářského T. G. Masaryka Mark Rieder. Připomenul, že Česko zažilo nejsušší zimu za posledních 44 let.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.