"To je také důvod, proč jsme se vydali na cestu od "jen" potravinářské firmy k firmě zaměřené na nutriční doplňky a zdravou výživu," říká v rozhovoru pro týdeník Ekonom Brabeck-Letmathe. "Je například prokázána spojitost s výživou a stavem lidské pokožky. Proto jsme se také rozhodli, že letos spolu s firmou L'Oréal založíme novou společnost Nestlé Skin Health," dodává.

Změn v zaměření firmy je v poslední době více. Nestlé například nedávno koupila společnost Pamlab, jež se zaměřuje na speciální potravinářské produkty určené pro lidi trpící depresemi. Získala i společnost Accera, jež míří na lidi s Alzheimerovou chorobou, a naopak prodala několik firem zacílených spíše na mladé zákazníky či sportovce.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se