Americké společnosti Yum Brands Inc., která provozuje řetězce s rychlým občerstvením Taco Bell, Pizza Hut a KFC, vzrostl v prvním čtvrtletí letošního roku zisk o 18,4 procenta na 399 milionů dolarů (7,9 miliardy korun). Hospodaření podpořilo oživení prodeje v řetězci KFC v Číně. Vyplývá to z prohlášení, které firma zveřejnila v noci na středu.

Zisk na akcii činil 87 centů a překonal tak očekávání analytiků, kteří počítali se ziskem 84 centů na akcii. Celkové příjmy stouply o sedm procent na 2,72 miliardy USD, zaostaly však za očekáváním. Tržby v čínských restauracích otevřených nejméně rok stouply o devět procent, z toho v provozovnách KFC o 11 procent. Čína má na celkových tržbách firmy více než poloviční podíl.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se