Lidé milují nakupování. Ve chvíli, kdy čtete tento článek, na tisícovkách míst v Česku právě někdo něco kupuje. Skoro automaticky, bez rozmýšlení. Ovšem v čem už se orientuje jen nízké procento lidí, jsou spotřebitelská práva při reklamaci. Přitom je velice důležité znát správný postup právě při reklamaci zboží.

Narazit u své neznalosti přitom může jak spotřebitel, tak obchodník. 

Předložení účtenky při reklamaci, nelze reklamovat zlevněné zboží, reklamace pouze v provozovně, ve které bylo zboží zakoupeno. Tyto argumenty, a ještě mnoho dalších, používají někteří prodejci proti svým zákazníkům. Může za to neznalost dvou zákonů – nového občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele – jak ze strany prodejců, tak spotřebitelů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se