Lidé milují nakupování. Ve chvíli, kdy čtete tento článek, na tisícovkách míst v Česku právě někdo něco kupuje. Skoro automaticky, bez rozmýšlení. Ovšem v čem už se orientuje jen nízké procento lidí, jsou spotřebitelská práva při reklamaci. Přitom je velice důležité znát správný postup právě při reklamaci zboží.
Narazit u své neznalosti přitom může jak spotřebitel, tak obchodník.
Předložení účtenky při reklamaci, nelze reklamovat zlevněné zboží, reklamace pouze v provozovně, ve které bylo zboží zakoupeno. Tyto argumenty, a ještě mnoho dalších, používají někteří prodejci proti svým zákazníkům. Může za to neznalost dvou zákonů – nového občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele – jak ze strany prodejců, tak spotřebitelů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.