Export Hamé má dvě strany pomyslné mince. Přináší firmě dnes už podstatnější díl tržeb než prodeje v tuzemsku. Také ale řadu starostí. Třeba v Rusku nebo na Ukrajině, kde se firma, která má v Rusku dokonce jednu ze svých výrob, musí mít hodně na pozoru.

Na domácím trhu řeší Hamé také řadu věcí. Spolupráci s obchodními řetězci, která je podle ředitele firmy Martina Štrupla kvůli silnému konkurenčnímu prostředí vůbec největší výzvou ze všech zemí, kde Hamé působí. Hodně peněz a energie musí firma věnovat také reakcím na novou legislativu upravující zacházení s potravinami.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se