Twitter a Facebook jsou dvě z největších světových sociálních sítí. A při nadcházejícím světovém šampionátu budeme moci sledovat, zda obě značky potvrdí svou pozici komunikačních entit. A hlavně zda jejich byznysové modely postavené na reklamě skutečně fungují.

Facebook i Twitter se v poslední době zaměřují na novinky, které by jim měly zajistit další příjmy z reklamy. Marketéři firem, které na šampionátu v Brazílii chtějí vydělat, tak mají šanci zacílit na zhruba miliardu uživatelů obou sítí v rámci jedné kampaně.

Každá ze zmíněných značek má velký potenciál díky relativně snadnému a přesnému cílení. Hlavním tahákem pro Twitter budou jistě tematické hashtagy (označení klíčových slov), ať už se jedná o oficiální hashtag šampionátu nebo hashtagy jednotlivých zemí. Nebo již dobře známé sponzorované tweety.

Twitter taktéž přišel s novým vzhledem, který sklidil úspěch u drtivé většiny uživatelů, což se příliš často nestává. Navíc přidává po vzoru Facebooku i reklamu do mobilního telefonu. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se