Twitter a Facebook jsou dvě z největších světových sociálních sítí. A při nadcházejícím světovém šampionátu budeme moci sledovat, zda obě značky potvrdí svou pozici komunikačních entit. A hlavně zda jejich byznysové modely postavené na reklamě skutečně fungují.
Facebook i Twitter se v poslední době zaměřují na novinky, které by jim měly zajistit další příjmy z reklamy. Marketéři firem, které na šampionátu v Brazílii chtějí vydělat, tak mají šanci zacílit na zhruba miliardu uživatelů obou sítí v rámci jedné kampaně.
Každá ze zmíněných značek má velký potenciál díky relativně snadnému a přesnému cílení. Hlavním tahákem pro Twitter budou jistě tematické hashtagy (označení klíčových slov), ať už se jedná o oficiální hashtag šampionátu nebo hashtagy jednotlivých zemí. Nebo již dobře známé sponzorované tweety.
Twitter taktéž přišel s novým vzhledem, který sklidil úspěch u drtivé většiny uživatelů, což se příliš často nestává. Navíc přidává po vzoru Facebooku i reklamu do mobilního telefonu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.