Sedm z deseti obyvatel České republiky starších 10 let tráví pravidelně svůj čas na internetu. Malé a střední podniky postupně reagují na sílu a potenciál internetu a snaží se na něj své zákazníky následovat. Obvykle však nevyužívají všech jeho možností ve svůj prospěch. Společně s penetrací chytrých telefonů se navíc firmám otevírají další možnosti, jak oslovit nové zákazníky.
K nejobvyklejším chybám, které společnosti na poli internetu činí, patří nedostatečná aktivita na svých webových stránkách. Ty by měly firmy pravidelně aktualizovat a potenciálnímu zákazníkovi tak dát pocit jisté interaktivity. Dalším z častých problémů je, že firmy, které se rozhodnou využít placených on-line kampaní, většinou nedokonale vyhodnocují jejich dopad.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.