Poslat peníze do dětského domova, pomoci tělesně postiženým, vyčistit les nebo třeba poslat své manažery na brigádu do neziskovky. Stále více firem v Česku začíná podnikat odpovědně, tedy kromě tvrdého byznysu vyvíjejí i společensky prospěšné aktivity, z nichž nemají přímý finanční prospěch, ale pomáhají dobré věci. Už jedenáctým rokem je tu pro takové společnosti soutěž TOP Odpovědná firma (Hospodářské noviny jsou mediálním partnerem), která oceňuje firmy, které se odpovědnému podnikání věnují strategicky. Toto ocenění je stále prestižnější.
"Firmy se stále mohou hlásit do letošního ročníku," upozorňuje Táňa Chudáčková z platformy Byznys pro společnost, která soutěž pořádá.
Na konci června končí přihlašování do soutěže. Jaký je zatím zájem ze strany firem?
Teď to ještě přesně zhodnotit nemůžeme, protože nejsilnější vlna přihlášek je vždy těsně před uzávěrkou. Takže očekáváme, že ještě na konci června hodně přihlášek přibude. Registrace běží od půlky dubna a úvodní vlna zájmu, která proběhla těsně po vyhlášení na CSR summitu byla silnější než v minulých letech. Za to jsme rádi, protože je vidět, že firmy mají o tu cenu čím dál větší zájem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.