Nakupování na internetu je zábava, ale placení je otrava. Tato věta odráží statistiku zvanou konverzní poměr v e-commerce neboli poměr mezi počtem návštěvníků e-shopu a těmi z nich, kteří na něm opravdu i utratí peníze. Toto číslo se v prostředí českého internetu pohybuje podle odborníků v řádech nízkých jednotek procent. Velká část zákazníků přitom stránku opouští ve finální fázi - tedy těsně před dokončením objednávky a zaplacením.

Český start-up Twisto, založený Michalem Šmídou, dnes sedmadvacetiletým, se inspiroval v zahraničí a snaží se tento poměr navýšit tím, že pro zákazníka učiní konečnou fázi nákupu pohodlnější. Výhody tohoto postupu jsou jasné, uspokojí totiž najednou B2B i retail. Vyjdou vstříc zákazníkovi, ten bude víc nakupovat a e-shopu tak přinese více peněz.

Způsob, jakým to bude dělat, vychází z původně švédské služby Klarna a řečeno se Šmídou jde o nahrazení nepohodlné, ale v Česku stále dost používané dobírky. Tedy způsobu doručení zboží, kdy platí zákazník hotovostí přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi.  

Šmída a spol. na to jdou jinak. Zákazník si při volbě způsobu placení zaškrtne Twisto. A to za něj jeho nákup e-shopu zaplatí s tím, že zákazník potom Twistu peníze pošle do šestnácti dnů. Tedy až poté, co si (bez platby) zboží převezme a doma vyzkouší.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.