Každá společnost se snaží, aby její značka byla na trhu jasně čitelná a dělala firmě dobré jméno. Značka, která má vybudovanou dobrou pověst, se stává informačním kanálem, který ujišťuje (potenciální) zákazníky o kvalitě vyráběného zboží nebo poskytovaných služeb. Pro zaměstnance je pak ctí pracovat pro zavedou společnost s dobrým jménem – značkou.
Konzultantská společnost CoreBrand's pravidelně sestavuje žebříček nejrespektovanějších značek amerických firem. O první dvě příčky se tradičně přetahují Coca-Cola s Pepsi a ani letošní rok není výjimkou. Právě Coca-Cola sesadila z prvního místa loňského vítěze, společnost Pepsi.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.