Každá společnost se snaží, aby její značka byla na trhu jasně čitelná a dělala firmě dobré jméno. Značka, která má vybudovanou dobrou pověst, se stává informačním kanálem, který ujišťuje (potenciální) zákazníky o kvalitě vyráběného zboží nebo poskytovaných služeb. Pro zaměstnance je pak ctí pracovat pro zavedou společnost s dobrým jménem – značkou.

Konzultantská společnost CoreBrand's pravidelně sestavuje žebříček nejrespektovanějších značek amerických firem. O první dvě příčky se tradičně přetahují Coca-Cola s Pepsi a ani letošní rok není výjimkou. Právě Coca-Cola sesadila z prvního místa loňského vítěze, společnost Pepsi.    

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se