Boty značky Crocs netáhnou tolik jako před několika lety. Americké firmě, původem ze státu Colorado, spadly v uplynulých třech měsících zisky meziročně bezmála o polovinu na 19,7 milionu dolarů.

Pro výrobce populárních plastových bot – hojně rozšířených i v Česku – to byl signál k velkým změnám. Firma Crocs se rozhodla šetřit a zároveň výrazně zjednodušit svou nabídku.

Jedním z prvních kroků je plánované uzavření 75 až 100 prodejen. Není to malé číslo vzhledem k tomu, že jich je po celém světě asi šest stovek. Některé z nich se však můžou stát franšízami, pokud o to budou mít nějací podnikatelé zájem. Firma už za obchody každopádně nechce platit.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se