S každým nákupem příspěvek na dobrou věc. Česká spořitelna spustila kampaň na podporu placení kartou a zároveň pomoc nevidomým. Čím více budou její klienti platit za své nákupy kartou, ať už kontaktní či bezkontaktní, tím více Česká spořitelna přispěje na čtecí pomůcky a další vybavení pro lidi se zrakovým postižením z Domova Palata. Z každé platby tam odchází pět haléřů. Kampaň běží až do konce září 2014 a cílem banky je poskytnout minimálně milion korun.
„Placení kartou je v České republice velice populární. České bezkontaktní karty Visa jsou dokonce nejaktivnějšími kartami v Evropě. Jen klienti České spořitelny provedli za první pololetí 2014 více než 36 milionů bezkontaktních plateb. I z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro tuto netradiční charitativní kampaň, se kterou nám pomůžou naši aktivní klienti,“ uvedla Marie Hešnaurová, ředitelka odboru rozvoje platebních karet České spořitelny.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.