Coca-Cola útočí na oblíbený segment energetických nápojů, v kterém se jí zatím příliš nedařilo. Za 2,15 miliardy dolarů nyní kupuje téměř 17procentní podíl v americké společnosti Monster Beverage. Firmy si zároveň vymění některé značky nápojů.

"Naše investice do Monster je efektivní cesta, jak posílit pozici v rychle rostoucím a celosvětově atraktivním segmentu energetických nápojů," řekl Muhtar Kent, šéf Coca-Coly, která nyní také získá dvě místa v představenstvu Monster.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se