Tradiční plzeňské pivo umetá v posledních letech cestu nově nabízeným druhům a od piva odvozeným nápojům. Od piva v plastových lahvích přes radlery až po ovocná či nealkoholická piva různých příchutí.
Vyvíjejí a rozšiřují se i nové typy prodeje. Například pivo čepované z tanků namísto ze sudů. Podle Paola Lanzarottiho, cizince, který je jako šéf Plzeňského Prazdroje mužem číslo jedna českého pivního byznysu, si to tak přejí zákazníci.
"Jednoznačně je to poptávka, touha po nových chutích, nový životní styl mladší generace, a díky tomu nové příležitosti," říká po prvním roce stráveném v čele největšího tuzemského pivovaru.
Místní trh je podle něj jedním z největších hybatelů inovací i v celosvětovém měřítku. Nevylučuje přitom, že v budoucnosti bude Prazdroj prodávat třeba i vodu. "Nic není nemožné," říká.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.