"Horká" telefonní linka na hlášení vadného rybího masa, na kterou téměř nikdo nevolal, a jeden telefonát tak vyšel na devět tisíc korun. Nebo zvyšování hrdosti moravských a českých vinařů za stamiliony.

I tak dopadají snahy českých politiků a úředníků, když se rozhodnou skrze marketing ovlivnit chování Čechů. Veřejná správa za kampaně v posledních letech utratila miliardy korun. Mezi rekordmany patří především ministerstvo zemědělství či státní agentura CzechTourism s reklamními výdaji ve stovkách milionů korun ročně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se