V úterý startuje nový ročník projektu Srdcerváči. V této kampani, která je určena na pomoc zdravotně postiženým, lidé přispívají tím, že si v katalogu vyberou a koupí jedinečné dárky nebo zážitky.
On-line katalog začne fungovat 9. září na adrese www.srdcervaci.cz. Zahrnuje mimo jiné exkluzivní kolekci číší na víno s nápisem Srdcerváči v Braillově písmu a originální červené cuveé Srdcerváč, které pro projekt připravilo vinařství Maláník–Osička z moravských Mikulčič.
Peníze z projektu jdou přímo na podporu zaměstnávání lidí s postižením.
„Cílem Srdcerváčů je ukázat, že lidé se zdravotním postižením umějí pracovat, že umějí vykonávat kvalitní a konkurenceschopnou práci. Ale ne vždy my, naše zdravá populace, to vidíme kolem sebe,“ přibližuje poslání kampaně ředitelka nadačního fondu Hana Potměšilová.
Celkově je v katalogu asi tisíc položek včetně takových unikátů, jako je tenisová raketa Petry Kvitové či Tomáše Berdycha, den s krkonošským rangerem nebo večeře s návrhářkou Beatou Rajskou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.