Sociální síť Facebook vydělala ve druhém čtvrtletí na příjmech z reklam téměř tři miliardy dolarů. Její konkurent Google v tomtéž období získal od společností za reklamy něco přes 14 miliard dolarů. Značný rozdíl by chtěl Facebook nejlépe smazat, příští týden tak společnost představí svou novou reklamní platformu Atlas.

Nový produkt vznikl renovací staršího Atlas Advertiser Suite, který společnost koupila před rokem od Microsoftu. Jeho primárním úkolem bude pomoci obchodníkům lépe cílit na zákazníky prostřednictvím většího provázání profilu na Facebooku s webovými stránkami třetích stran a aplikacemi. Dá jim také konkrétní informace o tom, kteří uživatelé a kde reklamu na internetu viděli, kteří na ní klikli nebo mohou lépe měřit, jak lidé nakupují na internetu. 

Podle nejmenovaných zdrojů serveru Wall Street Journal (WSJ) by společnost měla Atlas představit na konferenci Advertising Week, která se koná příští týden v New Yorku. Facebook prý chce nalákat obchodníky na koncept "marketingu založeného na lidech" a chce prohlásit cookies za chybný způsob cílení a sledování reklamy na internetu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.