Sociální síť Facebook vydělala ve druhém čtvrtletí na příjmech z reklam téměř tři miliardy dolarů. Její konkurent Google v tomtéž období získal od společností za reklamy něco přes 14 miliard dolarů. Značný rozdíl by chtěl Facebook nejlépe smazat, příští týden tak společnost představí svou novou reklamní platformu Atlas.
Nový produkt vznikl renovací staršího Atlas Advertiser Suite, který společnost koupila před rokem od Microsoftu. Jeho primárním úkolem bude pomoci obchodníkům lépe cílit na zákazníky prostřednictvím většího provázání profilu na Facebooku s webovými stránkami třetích stran a aplikacemi. Dá jim také konkrétní informace o tom, kteří uživatelé a kde reklamu na internetu viděli, kteří na ní klikli nebo mohou lépe měřit, jak lidé nakupují na internetu.
Podle nejmenovaných zdrojů serveru Wall Street Journal (WSJ) by společnost měla Atlas představit na konferenci Advertising Week, která se koná příští týden v New Yorku. Facebook prý chce nalákat obchodníky na koncept "marketingu založeného na lidech" a chce prohlásit cookies za chybný způsob cílení a sledování reklamy na internetu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.