Škoda Auto zaznamenala v září rekordní prodej v historii firmy. Prodej automobilky vzrostl meziročně o 10,4 procenta. Prodala 95 600 vozů, loni v září to bylo o 9000 vozů méně. V pondělí o tom informoval mluvčí automobilky Jozef Baláž.
V Číně dosáhla Škoda druhého nejlepšího měsíčního výsledku od svého vstupu na tamní trh v roce 2007. V Evropě vzrostl tržní podíl značky v prvních devíti měsících na 4,4 procenta.
V západní Evropě vzrostl prodej vozů Škoda o 8,2 procenta na 40 900 dodaných vozů, ve východní Evropě prodej vzrostl o 4,9 procenta. Škoda má o 4,5 procenta lepší výsledek i v Německu, které je nejsilnějším evropským trhem.
"S dobrými zářijovými výsledky a s nárůstem o 13 procent za prvních devět měsíců udržuje Škoda stabilní růstový kurs," uvedl člen představenstva Škodovky Werner Eichhorn. Dodávky zákazníkům na domácím českém trhu vzrostly o 4,4 procenta na 5800 vozů.
Meziročně mezi zákazníky nejvíce stoupl zájem o model Škoda Rapid, jeho prodej vzrostl oproti loňskému září o 107 procent.
Zákazníci měli v září oproti stejnému období loňského roku větší zájem i o Škodu Yeti, růst prodeje činil téměř 34 procent. Stoupl i zájem o Škodu Citigo. Naopak pokles prodeje ve srovnání s loňským zářím zaznamenaly modely Škoda Fabia a Škoda Roomster.
Automobilka nedávno představila na pařížském autosalonu nové modely Škody Fabia, která by měla na trh přijít v listopadu, a Škody Octavia. Jednou ze zajímavých inovací nových modelů je spotřeba snížená až o 17 procent.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist