Poprvé v historii jsou nyní k dispozici údaje o tom, jaká auta si kupují české domácnosti, tedy údaje bez nákupů firem a živnostníků. Čísla ukazují, jak odlišný je svět prodeje běžným zaměstnancům od toho, jak se prodávají flotily velkým firmám. HN probraly údaje o registracích všech vozidel za loňský rok a spočítaly, jaká auta nejvíc oslovila zákazníky, kteří se chovají jinak než firmy. Domácnosti nepočítají tolik celkové náklady na provoz, ale více je ovlivňují emoce a prodejní cena.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se