V patnácti obřích halách naplněných nejnovějšími modely lyží, sportovního oblečení a řadou dalšího sportovního náčiní se blýskaly hlavně velké globální značky. Atomic, Nike, GoPro a mnohé další. Hlavní cíl? Zaujmout obchodníky především pro příští zimní sezonu.

Čtyřdenní veletrh, který skončil v neděli v Mnichově, byl místem domlouvání nových obchodů. Řada zavedených značek brala akci jako příležitost být viděn mezi světovou elitou, jiné zkoušely, co jim podobná setkání mohou přinést.

Stánek slovinského výrobce lyží Elan mnohonásobně přesahoval rozměry českého Sportenu. Svou expozici novinek pro další sezonu měl Sporten jen pár metrů od Slovinců.

Česká značka lyží přitom stále jedná s hlavním akcionářem ztrátové a zadlužené firmy, tamním státem, o jeho privatizaci. Když to dobře dopadne, malý Sporten velký Elan spolkne. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se