Dovozce vozů Peugeot do Česka se rozhodl rozšířit svůj program certifikovaného prodeje ojetých aut značky i o vozy starší šesti let. Posunul hranici stáří až na osm let a počet ujetých kilometrů zvýšil z maximálně 130 tisíc na 180 tisíc. Uvedl to v tiskové zprávě.
Na trhu je běžné garantovat prodej mladších ojetin. Například v rámci nejvyužívanějšího programu certifikovaného prodeje ojetin Škoda Plus se prodávají vozy do stáří pěti let, podobně tomu je i u programu koncernu VW Das WeltAuto, kde je možnost zařazení auta ještě omezena ujetými 150 tisíci kilometrů.
Programem Peugeot vyzkoušené vozy prošly za pět let existence u patnácti prodejců značky téměř tři tisíce vozidel.
"Je-li s vozidlem dobře zacházeno, i po osmi letech od nákupu může být velice kvalitní a připravené bezchybně sloužit novému majiteli po řadu let. Takové vozy pak můžeme bez obav zařadit do programu a rozšířit tak naši nabídku vozidel," uvedl vedoucí prodeje ojetých vozů Ondřej Husák.
Obdobně zaměřené programy značky fungují i v dalších evropských zemích. Za rok 2014 objem certifikovaných ojetých vozů prodaných značkou Peugeot v Evropě vzrostl o devět procent.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist