Dovozce vozů Peugeot do Česka se rozhodl rozšířit svůj program certifikovaného prodeje ojetých aut značky i o vozy starší šesti let. Posunul hranici stáří až na osm let a počet ujetých kilometrů zvýšil z maximálně 130 tisíc na 180 tisíc. Uvedl to v tiskové zprávě.
Na trhu je běžné garantovat prodej mladších ojetin. Například v rámci nejvyužívanějšího programu certifikovaného prodeje ojetin Škoda Plus se prodávají vozy do stáří pěti let, podobně tomu je i u programu koncernu VW Das WeltAuto, kde je možnost zařazení auta ještě omezena ujetými 150 tisíci kilometrů.
Programem Peugeot vyzkoušené vozy prošly za pět let existence u patnácti prodejců značky téměř tři tisíce vozidel.
"Je-li s vozidlem dobře zacházeno, i po osmi letech od nákupu může být velice kvalitní a připravené bezchybně sloužit novému majiteli po řadu let. Takové vozy pak můžeme bez obav zařadit do programu a rozšířit tak naši nabídku vozidel," uvedl vedoucí prodeje ojetých vozů Ondřej Husák.
Obdobně zaměřené programy značky fungují i v dalších evropských zemích. Za rok 2014 objem certifikovaných ojetých vozů prodaných značkou Peugeot v Evropě vzrostl o devět procent.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist